8 Haziran 2016 Çarşamba

İlker Yavrutürk | Hair Botoks Şampuan


Herkese Merhaba ! :)

Uzun bir aradan sonra yeni bir yazı ile karşınızdayım :)
Malum düğün hazırlıklarım başladığı için buraya yazı yazacak vaktim pek olmuyor açıkçası ama baktım ki yazacak ürünüm o kadar çok birikmiş ki bir yerden başlayayım dedim :)

Bugün sizlere yine bir saç ürününden bahsedeceğim :)
Saç bakımı konusunda hep bir arayış içindeyim,saçlarımın hep daha bakımlı olmasına yardımcı olacak ürünleri keşfetmeye çalışıyorum:)


Bakalım bu seferki keşfim neymiş :)
İnstagramda ilkeryavruturksactasarim sayfasından bana denemem için gönderilen Saç Botoksu Şampuanından bahsetmek istiyorum.
Ayrıca unutadan söylemek istiyorum,linkten mutlalaka sayfalarına bir göz atmanızı tavsiye ediyorum,İstanbul'da yaşayanlar ve kuaför arayışı içinde olanlar bi baksın derim :)
Ben İzmir'de yaşadığım için malesef zityaret etme gibi bir şansım olmadı..
Herneyse konumuza dönüyorum :)
2 haftadır deneyimleme fırsatı bulduğum bu şampuan hakkında fikirlerim oluşmuşken sizlerle de paylaşmak istedim :)


Bu şampuan İlker Yavrutürk markası adına patentli olarak üretilmiş.


Şampuanın özelliklerini okuduğumda çok fazla olumlu yönleri olduğunu gördüm ve bu da beni, şampuanı kullanmak için daha çok heyecanlandırdı :)

Kuru ve yıpranmış saçlar için olan bu şampuan PARABEN,  TUZ ve  GLUTEN   İÇERMİYOR ! :)

Argan yağı ve Protein içeriyor ! :)




Aşırı derecede yıpranmıiş,kurumuş ve kimyasal işlemlerden zarar görmüş saçlar için üretilmiş.

Çok hoş bir kokusu var :)
Ürün renksiz,şeffaf bir yapıya sahip :)
Oldukça bereketli ve gayet güzel köpürüyor :)

Saçlara verdiği temizlik hissi gerçekten müthiş,saç köklerinden uçlara kadar harika bir his veriyor .

Eğer çok fazla dolaşan saçlarınız yoksa,duşta saçlarınızı şampuanladıktan sonra kremleme işlemine gerek kalmadan saçlarınızın sanki kremlenmiş gibi yumuşadığını göreceksiniz :)
Sanırım en sevdiğim özelliği de bu oldu :)
Saç kremi kullanmadan gelen o yumuşaklık hissi :)
Saçları gerçekten çok güzel bir şekilde nemlendiriyor :)
İçeriğindeki Argan yağı sayesinde saçlara güzel bir parlaklık veriyor :)
Birçok şampuanın gluten ve tuz içerdiğini göz önüne koyarsak bu şampuanda bu maddelerin bulunmaması oldukça güzel ! :)

Ben bu şampuanı oldukça sevdim,eğer bir şampuan arayışındaysanız bir Saç Uzmanının ellerinden çıkan bu ürüne bi bakmanızda fayda var ! :)


Yukarıdaki linkten ulaşabilirsiniz :)

Okuduğunuz için teşekkürler ! Hoşçakalın :)

2 yorum: