17 Haziran 2016 Cuma

Sedoxx Keçi Sütü özlü Nemlendirici Krem Yorumlarım

Herkese yeniden merhabalar ! :)

Bugün sizlere ilk defa tanıştığım bir markanın ürününden bahsedeceğim :)
Bu markayı daha önce hiç duymamıştım ve firma ürünü bana denemem için göndermek istediğinde çok merak ettim açıkçası :)
Yaklaşık 3 haftadır denedikten sonra fikirlerim oluşunca sizlerle paylaşmak istedim :)

Başlayalım öyleyse :)


SEDOXX - KEÇİ SÜTÜ ÖZLÜ SU BAZLI SPF20 NEMLENDİRİCİ KREM

Bu ürün Sedomed markasına ait dermokozmetik bir ürün olduğu için güvenimi kazandı :)
Marka hakkında bilgi edinmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz :)
İçeriğine bir göz atalım :)

Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Cety Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearat, Stearic Acid, Izopropyl Myristate, Triethanoamine, Benzophenone-4, Avobenzone, Titanium dioxide, Lanolin, Saccharide Isomerate, Dl-alpha-tocopheryl-acetate Goat Milk Extract, Benzyl Alcohol, Methylisothiazolinone, Fragrance, Methychloroisothiazolinone.



Çoğu nemlendiricilerin kavonoz tipi ambalajlarda satıldığını düşünürsek bu ürünün pompalı bir şişede olması hijyen açısından sevdiğim bir özellik oldu :)
Fotoğrafta da gördüğünüz gibi ürün beyaz renkte ve yoğun bir kıvama sahip.
Yoğun kıvamda olması asla göz korkutmasın, yüzde kesinlikle beyaz beyaz durmuyor ve cilt tarafından kolayca emiliyor .
İlk 1 hafta gece yatmadan önce kullanmaya özen gösterdim ve sabah kalktığım yüzüm inanılmaz bir şekilde nemlenmiş ve yumuşacıktı :)
Daha sonrasında gündüz kullanmaya devam ettim :)
Makyaj altına kullanılabilirliği test edebilmek adına; makyajıma başlamadan 15-20 dakika önce yüzüme uygulayıp iyice emilmesini bekledim ve daha sonra makyajımı uygulamada hiçbir sıkıntı yaşamadım hatta aksine cildim nemli yapıda olduğu için makyaj çok daha güzel cildimle bütünleşti.


PARABEN ve SLS içermiyor olması oldukça güzel bir özellik ! :)
Sonuçta cildimize bir ürün uygularken bu tarz zararlı maddeler içermiyor olmasına özen göstermemiz gerekiyor.

SPF 20 içeriği sayesinde cildi güneşin zararlı etkilerine karşı da koruyor bu yüzden günlük kullanım için ideal bir nemlendirici olduğunu söyleyebilirim :)

Son olarak bir konudan daha bahsetmek istiyorum , içeriğinde Keçi Sütü özü bulunduğu için bu kreme en başlarda biraz önyargılıydım , çünkü bu benim kişisel bir özelliğim keçi sütü kokusuna pek tahammül edemiyorum ama Asla öyle bir kokusu yok, hiç ağır olmayan,hafif güzel bir kokuya sahip :)
Benim gibi bu konuda hassas insanlar varsa söylemek istedim bu konuda hiçbir şüpheniz olmasın :)


Bir nemlendirici arayışındaysanız,hazır yaz da gelmişken hem SPF 20 içeren hem doğal içerikli içerisinde zararlı maddeler (Paraben - SLS ) olmayan bir ürün arıyorsanız bu ürünü bir denemenizi tavsiye ederim :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.. ! :)

3 yorum:

  1. Daha önce farklı bir markanın keçi sütlü kremini deneyip çok beğenmiştim. Nemlendirmesi çok iyiydi ama bu markayı hiç bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilk defa duyduğum ve denediğim bir marka ama beklediğimden çok daha başarılı çıktı nemlendirme konusunda oldukça beğendim :)

      Sil
  2. Keçi sürü için çok faydalı derler krem de ilginç denemek lazım bunu güle güle kullan:)

    YanıtlaSil