19 Aralık 2016 Pazartesi

İnsight Boyalı Saçlara Özel Şampuan | Saç Kremi | Saç Maskesi Yorumlarım


Herkese Merhaba !
Uzun bir aradan sonra tekrar karşınızdayım :)
Konumuz yine saçlar ! :)
Saçlarımız için mükemmeli bulana kadar sürekli bir arayış içindeyiz çünkü saçlar bir kadının en güzel aksesuarı değil mi sizce de ? :)
Her neyse fazla uzatmamayım :) Sanırım burada yazmayı özlemişim :)



Ülkemizde yeni yeni adı duyulan Organik bir İtalyan markası olan İnstight ürünlerinin Boyalı Saçlar için olan serisinden bahsedeceğim bugün sizlere :)

Her saç tipine ve yapısına özel olarak serileri bulunuyor,denemek isterseniz kendi saç tipinize uygun olan seriyi seçip deneyebilirsiniz :)

Özellikle içerik açısından tertemiz bir marka olmasını gerçekten çok sevdim :)

PARABEN
SLS
SLES
RENKLENDİRİCİ
PETROLATUM
SİLİKON


İÇERMİYOR :)


Alerjen olmayan koku maddeleri bulunduğundan kokusunu pek sevemedim,yani rahatsız edici bir kokusu yok fakat ben duştan çıktıktan sonra saçlarımın güzel kokmasını isteyenlerdenim o yüzden koku konusunda pek sevemedim.
Ama tabiki ; kokulara karşı alerjisi olanlar için ya da şampuanlarda / saç kremlerinde kokudan hoşlanmayanların hoşuna gidecektir :)



Şampuan ve Saç Kremi bu şekilde pompalı şişede olması kullanım kolaylığı sağlıyor :)

Görüntü açısından bilindik şampuanların dışında ''eczane ürünü'' havasında :)




Organik macademia yağı,
Kına özü,
Mango yağı,
Üzüm çekirdeği yağı içeriyor :)



Özel içeriği sayesinde boyalı ve röfleli saçlara özel bir temizlik ve bakım sağlarken,saç renginin solmasını önlemeyi ve saçın yapısını korumayı vaad ediyor.

Ben bu şampuanı kullandığım süreç içinde saçlarıma herhangi bir boyama işlemi yaptırmadığım için saç rengini koruyup korumadığı konusunda herhangi bir yorum yapamacağım.
Çünkü saçlarımdaki boya zaten akmış durumda olduğundan saçlarımdaki rengi daha güzel bir hale getirmesi konusunda bir beklentim yoktu.

Saçlarıma ektsra bir yumuşaklık vermedi ama sertleştirmedi de :)
Bu şampuanı kullandığım süre içinde fark ettiğim bir diğer özellik ise saçlarıma ekstra bir hacim vermesi oldu:)

Şampuanı kulladığım sürede şampuandan sonra mutlaka saç kremi uygulama ihtiyacı duydum çünkü dediğim gibi şampuan saçlarıma ekstra bir yumuşaklık sağlamadı .


Şampuanlamadan sonra saç kremi kullandığımda ise saçlarımı yumuşatabildim ve bu da saçlarımı kolayca tarayabilmemi sağladı :)

Ancak saç kreminin kokusundan pek hoşlanmadığımı söylemek istiyorum malesef..







Saç kreminden bahsedecek olursam ;
İçerik olarak şampuan ve saç kremiyle aynı özelliklere sahip,tamamen organik ve saf özler içeriyor.
Ben haftada 2 kere uyguluyorum :)
Islak saça uygulayıp, 5-10 dakika kadar saçlarımda bekletip duruluyorum .
Saç maskesinin verdiği yumuşaklığı gerçekten çok sevdim :)


İnsight ürünlerine seçkin kuaförlerden ve online internet sitelerinden ulaşabilirsiniz :)

Aranızda İnsight ürünlerini kullanan ve yorumlarını benimle paylaşmak isteyen olursa yorumlarını bekliyorum :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim,bir sonraki yazımda görüşmek üzere ! :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder