11 Nisan 2016 Pazartesi

Neolife Skin Yüz Yıkama Jeli ve Toniği

MERHABALAR ! :)



Bugün sizlere son dönemde favorim olan,cilt bakım rutinimde yer edinen 2 üründen bahsetmek istiyorum :)
Neolife Skin markasını az çok hepiniz duymuşsunuzdur :)
Aslında bu marka Ar Ben Kozmetik firmasına bağlı :)
Bu markanın öne çıkan ve en sevdiğim muhtemelen herkesin seveceği özelliklerini sıralamam gerekirse;
Alerjen içermiyor,
Paraben içermiyor,
Alkol içermiyor.

Yani oldukça temiz içerikli olması en başta dikkatimi çeken özelliklerinden oldu :)
Yüzümüze kullanacağımız ürünleri çok daha hassasiyet göstererek seçme taraftarıyım,açıkçası bu yönden benim kalbimi çalan ürünler oldu :)

Ürünleri yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve artık kendimden emin bir şekilde yorum yapabilirim :)

,


Neolife Skin Yüz Yıkama Jeli

Makyajımı nasıl temizlediğimden başlayayım anlatmaya :)

Ben yüzümü direkt olarak jel ile yıkamaya karşıyım, çünkü o şekilde makyajı temizlemek çok daha zor oluyor ve çok çok fazla ürün kaybına neden oluyor diye düşünüyorum.
Makyajımı öncellikle Micellar makyaj temizleme suyu ile siliyorum.
Daha sonra temizleme jeline sıra geliyor :)
Neolife Skin Yüz Temizleme Jelini kullanırken yüzümü derinlemesine temizlediğini,makyaj kalıntılarını çok güzel çıkardığını ve cildimi yumuşacık yaptığını fark ettiğimden beri düzenli olarak kullanmaya özen gösteriyorum :)
Benim cildimde gösterdiği etkilerini çok sevdim :)
İçeriğine bir bakalım :)



Kokusu çok hoş :) Biraz parfümsü gibi kokuyor ama asla ağır değil :)
Sonuç olarak çok memnun kaldığım bir temizleme jeli olduğunu söyleyebilirim :)



Neolife Skin Yüz Toniği 

Toniği yüz yıkama jelini kullandıktan 10-15 dakika sonra pamuk yardımıyla yüzüme uyguluyorum .
Yüzümü yatıştırdığını ve yüzümde ne kadar kir ve makyaj kalıntısı varsa ufacık bile olsa çıkardığını 
görebiliyorum.

İçeriği;



Yüz yıkama jelinde olduğu gibi tonikte de oldukça hoş bir koku var benim çok hoşuma gitti açıkçası :)
Bu üründen de genel olarak memnun kaldım :)

Memnun kalmadığım bir özelliğini söyleyecek olursam,ürünlerin ambalajları,özellikle kapakları çok çabuk kırıldı.


Ancak bu soruna bir çözüm bulmuşlar sanırım :)
Şuanda satışta olan ürünleri hem daha renkli hemde ambalajları daha sağlam ve kaliteli görünüyor :)

Bu ürünlere bir şans vermek,denemek isterseniz eğer,
http://www.n11.com/magaza/neolifeskin dan satın alabilirsiniz :)
Ayrıca daha ayrıntılı bilgi almak ve diğer ürünlerini görmek isterseniz markanın İnstagram hesabına göz atabilirsiniz :)




Görüşmek Üzere ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder