19 Kasım 2015 Perşembe

Beni Tanıyın :)

Herkese Merhabalar :) Ben Duygu, 22 Mayıs 1995'te doğmuş bir İkizler Burcuyum,İzmirliyim :) aynı zamanda evlilik hazırlığında bir nişanlıyım :) bir süredir instagram hesabımdan makyaj ve güzellik hakkında paylaşımlar yapıyorum,takipte olanlar beni tanıyacaklardır :) aslında bu blog sayfasını da instagram hesabımı açtığım gün açmıştım ancak burada yazmaya cesaret edememiştim :) Bundan sonra instagram hesabımdaki kadar aktif olamasam da burada da sizlerle olacağım,elimden geldiğince güzellik ve makyaj hakkında önerilerimi,kulladığım ürünlerden memnun kalıp kalmadığımı ve alışveriş yazılarımı sizlerle burada paylaşacağım :) Buna neden şimdi karar verdim; Çünkü artık yazdıklarımın daha kalıcı ve yararlı olmasını istiyorum :) Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar,kendinize güzel bakın ve bloğumu takibe almayı unutmayın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder