14 Aralık 2015 Pazartesi

Evde Dudak Pellingi

Herkese yeniden Merhaba :)

Üniversite sınavlarım nedeniyle blog yazmaya kısa bir ara vermek zorunda kalmıştım,neyseki sınav dönemini şimdilik atlattım sayılır (yani finallere kadar :/ ) 

Biliyorsunuz ki artık kış mevsimi kendini tam olarak hissettirmeye başladı,öyle ki bu durumdan en fazla etkilenen ise cildimiz ve dudaklarımız..
Ben karmadan yağlıya dönük bir cilde sahip olduğum için yaz mevsiminde neredeyse hiç nemlendiriciye ihtiyaç duymuyorum ancak kış geldiğinde aynı şeyi söylemek mümkün değil :)
Kışın tabiki de cildimizi nemsiz bırakmıyoruz ! :)
Asıl konuya gelecek olursak eğer; dediğim gibi yazın pek başıma gelmese bile kışın sıklıkla yaşadığım bir durum dudak çatlaması ve kuruluk..
Bununla başa çıkabilmenin yolu ise Pelling ve nemlendirmeden geçiyor :)
Uzun süredir aklımda olan ve benim çok çok severek uyguladığım bir tariften bahsetmek istiyorum bugün sizlere :)
Evde,çok kolay bir şekilde hazırlayıp,uygulayabileceğiniz bir dudak pellingi tarifi bu :)


Hadi başlayalım öyleyse :)


Gerekli olan malzemelerimiz ;
1 Yemek Kaşığı Esmer Şeker (beyazda olur :) )
1 Çay Kaşığı Zeytinyağı
1 Çay Kaşığı Bal
Ve bir adet kap :)



Öncelikle kabın içine şekeri ekliyoruz,
Şekerler Kahve Diyarı Sponsorluğunda gibi oldu :D Ama öyle birşey yok :)
Evde olmadığı için,geçenlerde nişanlımla  Kahve Diyarına gittiğimde aklıma gelince alabilir miyim diye sordum,sağolsunlar onlarda tabiki dediler :)) 
Neyseeeee... :)

ardından zeytinyağı ve balı ekliyoruz,
Karıştırmaya başlıyoruz..

Karıştırıyoruz,karıştırıyoruz...

Karışımımız kesinlikle çok sıvı olmamalı,nemli bir kum gibi olmalı.
Eğer karışım çok sıvı olursa şeker,çok katı olursa zeytinyağı ekleyebilirsiniz.

Uygulamasına geçelim ;

Elinize az bir miktarını alıp dudaklarımıza masaj yaparak 1-2 dakika uyguluyoruz :)

Bu karışımı elinizle uygulayabileceğiniz gibi,kullanmadığınız bir diş fırçası yardımıyla da uygulayabilirsiniz,ben elimle uygulamayı tercih ediyorum :)

Uyguladıktan sonra dudaklarımızı ılık su ile güzelce duruluyoruz :)

Karışımımızın içindeki şeker,dudaklarımızda ölü derileri atıyor,zeytinyağı ve balın nemlendirici özelliği ise yumuşacık dudaklara sahip olmamızı sağlıyor :)

Pelling sonrası mutlaka dudaklarınızı bir nemlendirici ile nemlendirmeyi unutmayın :)
Ben bu aralar severek kullandığım Mediwell'in dudak kremlerini tercih ettim :)
Yazısını Buradan okuyabilirsiniz :)

Bu işlemi haftada 2-3 kere yapmak uygulamanın daha sağlıklı ve net sonuçlar vermesi açısından önemli :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim,sayfama katılıp beni takip ederseniz çok sevinirim :)

Bir başka yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder