1 Aralık 2015 Salı

Pure Beauty CC Krem

 Aralığın ilk gününden herkese merhaba :)
 Bloğumun bugünkü konuğu Pure Beauty markasına ait CC krem :)

 Sadece Watsons'larda satılan Pure Beauty markası Kore Menşeili bir marka,
Kore menşeli markaların kozmetik konusundaki başarısını duymayan yoktur bence :)
 Hal böyle olunca ürüne olan ilgim daha da arttı :) 
 Ancak şunu da belirtmek istiyorum;bu ürünü alıp almamak konusunda çok kararsızlık yaşadım,neden diye soracak olursanız,ilk sebebim daha önce hiç cc krem kullanmamamdı. 
Peki nedir CC krem diye biraz bahsedecek olursak, CC'nin açılımını yapalım öncelikle, Color Corrector yani renk düzenleyici anlamında :)
 Cildimizde eğer lekeler(güneş lekesi vs.) ya da renk eşitsizliği,kızarıklıklar varsa bunların görünümünü düzeltmeyi amaçlayan bir krem :) 

Benim bu ürünü alıp almamak konusunda kararsızlık yaşadığım 2.konu ise, yağlı-karma ciltlere uygun olmadığını birçok yerde okumamdı ancak cildime uygun olmadığını çoğu yerde okumama rağmen yine de bir alıp denemek istedim :) bakalım sonrasında neler olmuş :) 
Size şunu söyleyebilirim aldığımdan beri elimden düşürmüyorum başka ten ürünlerine elim gitmiyor bir türlü :) 
Eğer cildiniz aşırı yağlı değilse,kuru,yağlı,karma cilt tipine sahipseniz transparan bir pudra ile sabitleyerek rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Swatchlar :)
Kapatıcılığı orta seviyede,fırça,sünger veya eller yardımıyla uygulanabiliyor,ben ellerimle uyguluyorum,daha doğal bir görüntü çıkıyor ortaya :)
Ciltteki renk eşitsizliğini düzenlemede gerçekten başarılı,cilde inanılmaz sağlıklı,aydınlık bir görüntü veriyor ama bu parlama olarak değil cildin sağlıkla ışıldaması gibi bir görüntü oluştuyor :)
 Her sürdüğümde etrafımdaki kişilerden ''yüzüne ne sürdün sen?''diyerek föndöten markası sormalarıyla karşılaşıyorum :)
 Fondöten olmadığını öğrenince de şaşırıyorlar tabi:)

Aslında dediğim gibi kapatıcılığı orta da olsa cilde verdiği ışıltı sağlıklı bir görüntü yaratıyor :) Günlük makyajlarımın vazgeçilmezi haline geldi diyebilirim :)
 Kapatıcılığı çok fazla olmasın,doğal dursun ve cildimi yormasın diyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum :)
 Ama tamamen mat bir görüntü isteyenlerin uzak durması bir ürün kesinlikle.

Cildi nemlendirme özelliğine ve SPF30 PA++ güneş korumasına sahip,ayrıca misler gibi de kokuyor :)


Ürünün 2 renk seçeneği var ; İvory(açık renk) , Natural(koyu renk) Bendeki İvory rengi,benim cilt tonumla uyum sağlıyor :)

Ambalajının tüp şeklinde olması şık bir görüntü ve hijyenik olma özelliğiyle benden + puan aldı :) İçeriği




İçeriğine bakacak olursak ;



 Paraben ve alkol içermemesi çok çok güzel bir özellik :) 
İndirimsiz fiyatı 27 TL , indirimlerde gayet makul bir fiyata düşüyor,denemeye değer diyorum :)

 Bir başka yazımda görüşmek üzereee.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder