11 Mayıs 2016 Çarşamba

SD Hair Pack 7 Gün Etkili Saç Maskesi



Herkese Merhabalar ! :)

Bugün sizlere 1 hafta önce deneme fırsatı bulduğum,çok farklı bir saç maskesinden bahsedeceğim..

Bu tek kullanımlık saç maskesi Kore Menşeii bir ürün :)
Bu tarz ürünleri hep merak etmişimdir,deneme fırsatı bulduğum için çok mutlu oldum :)



SD Hair Pack 7 Gün Etkili Saç Bakım Maskesi

İçeriğindeki zeytin yağı,argan yağı,shea yağı ve 33 çeşit bitkisel ekstratlarla zenginleştirilmiş.

Saç kökü,saç teli ve saç derisini besleyerek iyileştirmeyi ve saçlara uzun süreli parlaklık ve canlılık vermeyi vaad ediyor.


Kullanımı :

Saçları yıkadıktan sonra hafif ıslak saça uygulanıyor.
Paketin içinden çıkan boneyi aşağıdaki fotoğraflarda gösterilen şekilde takıyoruz,saçlara 1-2 dakika masaj yapıp  saç diplerine kadar emilmesini sağlıyoruz ve 15 dakika bekledikten sonra 
boneyi çıkarıp ılık su ile duruluyoruz.
Bekleme süresi boyunca bonenin özelliği olan buhar oluşumu ile etken maddeler saça nüfus ediyor.


Ürünün ambalajunda dikkat ettiğim güzel bir özellik ; son kullanma tarihinin olması :)
Birçok üründe bu önemli bilgiyi göremiyoruz malesef.



Paketin içinden bir adet bone çıkıyor ve içeriğinde 30 ml ürün barındırıyor.



Benim yorumlarıma gelecek olursak ;

Ürünü uyguladığım ilk gün saçlarımı tararken hissettiğim yumuşaklığı nasıl anlatsam bilemiyorum,adeta tarak saçlarımın arasından kayıp gitti :)
Çok hoş bir kokusu var :)
Saçlarıma verdiği nem harika ! 
Ertesi gün ise saçlarıma hiçbir ısı işlemi uygulamadığım halde saçlarımın duruşu,parlaklığı,özellikle kuru saç uçlarım adeta nemden parlıyordu :)

Peki gelelim, gerçekten 7 gün etkili olup olmadığına..

Açıkçası 7 gün süren bir etki beklemiyordum,ama saçlarıma verdiği etki ilk zamanlardaki gibi olmasa da 1 hafta sonunda saç uçlarırmda hala parlaklığını görebiliyorum.
Ben saçlarımı gün aşırı yıkıyorum ve bu ürünün etkisi uygulamadan 3 gün sonra azalmaya başladı ama dediğim gibi ,parlaklığını hala saç uçlarımda görebiliyorum.
Bu ürün düzenli kullanıldığı takdirde etkisini arttıracaktır diye düşünüyorum.
İçeriğindeki yağlar sayesinde saçları düzenli kullanımda oldukça sağlıklı bir görüntüye kavuşturacağına inanıyorum,bir şans vermenizi tavsiye ederim :)

Bu ürüne sdhairpack.com dan ulaşabilirsiniz :)


Okuduğunuz için teşekkürler :)
Görüşmek Üzere ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder