29 Nisan 2016 Cuma

La Roche Posay Anthelios XL Spf 50 Fluid Ultra Light / Güneş Kremi

Herkese Merhaba ! 

Havaların bir ısınıp bir serinlediği bir haftanın daha son gününe geldik ve bu sabah İzmir güne kapalı bir hava ile başladı..

Siz de benim gibi ''artık yaz gelmeli '' diyenlerden misiniz ? :)

Ben tam bir yaz insanıyım :)

Kışın o kasvetli havasını,kat kat giyinip ısınamamayı,bir yerden bir yere giderken buz kesmeyi,havadan dolayı eve tıkılıp kalmayı oldum olası sevmemişimdir :)

O yüzden artık yaz aylarına çok yaklaştığımız için bir hayli mutluyum :)

 Herneyse konuyu fazla uzattım sanırım :)
Yazın gelmesinden bahsetmişken güneş kremlerinden bahsetmemek olmaz tabiki :)
Uzmanlarında söylediği gibi , güneş kremi sadece yazın değil kışın da kullanılması gerekiyor.
Ama malesef ben bu kurala şu zamana kadar pek uyabilmiş değilim..
(siz benim gibi yapmayın :) )

Aslında güneş kremi kullanmamamın bir sebebi de doğru güneş kremini bulamamış olmam.
Ama sanırım artık buldum ! :)

Bugün sizlere son zamanlarda kullanıp çok sevdiğim bir güneş kreminden bahsetmek istiyorum :)




La Roche Posay Anthelios XL Spf 50 Fluid Ultra Light  Güneş Kremi

Ürünün Özellikleri
*     *     *
Güneşe toleransı olmayan,güneş alerjisi yaşayan,hassas ciltler ve yoğun güneş ışığına maruz kalan ciltler için uygundur.

Hafif dokusu sayesinde uygulama sırasında homojen koruyucu bir tabaka yaratır.

Uygulama sonrasında ciltte fark edilmez,yağlı bir his bırakmaz.

UVA ışınlarına karşı güçlendirilmiş bir koruma sağlar.




Ürünün yapısı kremden daha sıvı bir yapıda,bu yüzden çalkalanarak kullanılması gerekiyor.

Yapısı gerçekten incecik ve uygulama sonrasında hiçbir şekilde ağırlık yapmıyor,kalın bir tabaka gibi durmuyor.

Ciltte kısa sürede ve çok kolay bir şekilde emiliyor.

En sevdiğim özelliği ise asla yüzde beyaz beyaz durmuyor.

Benim cildim karma/yağlı ve bu güneş kremi cildimi yağlandırmadı aksine yüzümü çok güzel nemlendirdi.

Makyaj altına çok rahat bir şekilde uygulama sağlıyor hiçbir şekilde ten makyajımın yapısını bozmuyor,bu özelliğini de çok sevdiğimi belirtmek istiyorum.

Güneşe karşı başarılı bir koruma sağlıyor.

Dikkat ettiğim bir diğer özelliği ise diğer güneş kremleri kadar olmasa da çok hafif bir kokusu olsa da sürdükten bir süre sonra asla kötü kokmuyor,uçup gidiyor.





Şu zamana kadar kullandığım güneş kremleri arasında kendini sevdirmeyi başaran bir güneş kremi oldu benim için ve öyle görünüyor ki bütün yaz çantamdan ayrılmayacak :)


Bu güneş kremine eğer bir şans vermek isterseniz şuanda TURUNCU KASA ' da indirimde ve yanında harika fırsatlarla çeşitli tester hediyeleriyle birlikte gönderiyorlar.

Yeni bir güneş kremine ihtiyacınız varsa mutlaka bir bakın derim :)

Okuduğunuz için teşekkürler :)

Görüşmek Üzere ! 

1 yorum: