5 Ocak 2016 Salı

Aralık 2015 Bitenler

Herkese Merhaba :)

Yılın ilk postunu ''birazcık''geç kalmış bir bitenler yazısıyla başlatmak istedim :)
Aslında çok da fazla ürün bitirdiğim söylenemez :)
Bakalım neleri beğenip yenisini şimdiden almışım,neleri birdaha asla almam diyecek kadar sevmemişim :)
Hadi başlayalım :)

Öncelikle şampuanlardan başlayalım (Lesoleil Şampuanı kadraja sığdıramadığımı şu dakika fark ettim)

Urban Care İnstense Keratin Serisi Şampuan 
Aslında bu şampuan birazcık '' Kasım'' ayının bitenlerine giriyor ancak o zaman bir bitenler yazısı yazamadığım için bu yazımda yer vermek istedim.
Çoooook çoook memnun kaldığım bir ürün,3 tane stoklamıştım hatta :)
ayrıntılarıyla okumak isterseniz BURAYA tıklayın :)


Lesoleil Güneş Görmeyen Saçlar için Şampuan

Bu şampuanı ayrıntılı olarak yorumladığım için burada tekrar bahsetmiyorum
Okumak için tık tık :)





Loreal Skin Perfection Serisi Nemlendirici Krem

Bu krem benim ilk ve tek bitirdiğim krem :)
Şuan da 2.kavonozumu kullanıyorum :)
Ayrıntılı bir yazı ilerleyen günlerde geleceği için çok fazla uzatmayacağım :)
Fiyatı 15,90 TL



Garnier Karmadan Yağlıya ve Hassas Ciltler için Makyaj Temizleme Suyu
Garnier'ın makyaj temizleme suyunu (pembe kapaklısını)çok başarılı buluyorum,kaç tane bitirdim bilmiyorum.
Bu ürünü gördüğümde çok mutlu olmuştum.özellikle karmadan yağlıya dönük ciltler için olduğunu görünce.. Fakat beni büyük hayal kırıklığına uğrattı..
Temizlemesi çok kötü ve gözleri çok fazla yakıyor.
Birdaha alacağımı sanmıyorum.
Gratis indiriminde pembe kapaklısını tekrar aldım,uzun süre macera aramam diye düşünüyorum, yola onunla devam edeceğim :)

Fiyatı 12 TL



Mediwell Ateş Düşürücü Bant

Geçtiğimiz ayın başlarında yoğun geçen bir sınav haftasının öncesi,fazla stres ve hava değişimine bağlı olarak 3 günlük bir rahatsızlık geçirmiştim.
Bademciklerim şişmişti ve bu durum benim için her zaman ateşimin çıkmasına işaret olan bir durum malesef ki.
Neyse lafı çok uzatmadan bu bantı alnıma yapıştırdığım anda içeriğindeki mentol ve çeşitli yağlar sayesinde verdiği ferahlık hissini tarif edemiyorum.
Tabiki de anında ateşimi düşürmedi,ancak yavaş yavaş serinleterek biraz olsun ateşimin düşmesine yardımcı oldu.
Bantı çıkarınca kesinlikle cildimde bir tahrişe sebep olmadı.
Bu bantlara eczanelerden ulaşabilirsiniz.


Bu bantlarla ilgili daha ayrıntılı bilgi için;



Benri Kare Pamuk

Bu makyaj temizleme pamuklarını sanırım her Gratis indiriminde stokluyorum :)
Dokusunu ve diğer makyaj temizleme pamukları gibi dağılmayışını seviyorum :)
Fiyatları da oldukça uygun,sıklıkla 3 al 2 öde gibi kampanyaları oluyor :)



Benri Islak Havlu

Yine bir indirim zamanı sepetime attığım ihtiyaç ürünü :)
Yapısını ve kokusunu sevdim.
Alkol içermiyor :)
İndirimde yanlış hatırlamıyorsam 1,5 - 2 TL civarı :)


 İdil Aseton

Yine memnun kaldığım ürünlerden :)
Koyu ojeleri çıkarmada birazcık zorluyor..
Fiyatını hatırlamıyorum malesef..


Avon Senses Duş Jeli

Bu duş jelinin kokusuna bayıldım! :)
Pek fazla bir özelliği yok aslında diğer duş jelleriyle ancak kokusu gerçekten beni benden aldığı için yazıma eklemek istedim :)



Eveeeettt... Benim Aralık ayı bitenler yazım bu kadardı :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim :)
HOŞÇAKALIN ! :)

2 yorum:

  1. gelsin şimdi yeniler canım avon duş jelinin kokusunu sevmiştim :)

    YanıtlaSil