19 Nisan 2016 Salı

Hc Hair Care Complex Yorumlarım

Herkese Merhabalar :)

Yaza gün geçtikçe daha çok yaklaştığımız şu günlerde saç bakımına her zamankinden daha fazla önem verenler kimler ?  :)
Kim istemez ki sağlıklı ve uzun saçlara sahip olmak değil mi ? :)

Beni uzun zamandır takip edenler bilir yaklaşık 3 aydır saç uzatma konusunda düzenli bir şekilde saçlarıma bakım yapıyorum :)

Bugün sizlere,saçlarıma yaptığım bakımlar arasında en yakın arkadaşım olan bir üründen bahsedeceğim :)



HC HAİR CARE COMPLEX 


Bu ürünü birçoğunuzun çok fazla gördüğünü tahmin edebiliyorum :)
Aslında ben bu ürünü hayatımda ''blog'' hiç yokken kendi araştırmalarımla yaklaşık 2 buçuk yıl önce alıp kullanmıştım.
Bir hevesle almıştım ancak kullanma talimatlarına hiçbir şekilde uymayarak, çok düzensiz bir şekilde ayda 2-3 kere kullandım.
Tabi hal böyle olunca saçlarımdaki etkisini göremedim.

20 Şubat'ta katıldığım #guzellikaskina etkinliğinde kendisi tekrar deneme şansı buldum :)
Bu defa kendi kendime düzenli kullanma sözü verdim :)
Yaklaşık 1 buçuk aydır haftada 2 kez kullanmaya özen gösteriyorum ve ciddi bir şekilde farkı gördüğümü söylebilirim :)
Etkilerinden bahsetmeden önce üründen kısaca bahsedeceğim.

Kutusunun arkasında da yazdığı gibi içeriğindeki yağlar sayesinde saçları besleyip,saç dökülmesini durdurmayı ve saçların daha hızlı uzamasını vaad ediyor.

Paraben içermiyor.


Ürün yağ kıvamında ve görselde gördüğünüz gibi bir renge sahip  :)
Ambalajı cam olmasına rağmen çok sağlam ve aslında cam olması sağlık açısından çok çok iyi.
Pompalı bir şişesi olduğu için kullanım açısından kolaylık sağlamasını sevdim.


Tamamen bitkisel içerikli bir ürün olmasına rağmen ağır bir kokusu yok akisne güzel kokuyor :)



Kutusunun içinden saçlarımızı yağladıktan sonra başımıza takmamız için bir bone çıkıyor.

Miktarı 110 ml ve oldukça bereketli bir ürün olduğunu söyleyebilirim :)

Türk Malı olması da insanı gururlandırıyor açıkçası :)


Ürün hakkında bilgi sahibi olabilmek için içerisinden böyle bilgilendirici bir broşür çıkıyor :)



Tüm saç tipleri için kullanıma uygun.
Haftada 2-3 kez kullanmakta fayda var.
Kuru saça uygulanması gerekiyor.
Saç diplerine masaj yaparak uçlara kadar yedirerek uygulayabilirsiniz.
Minimum 2 saat saçlarınızda bekletebilirsiniz.
2 saattern fazla saçta kalmasının da hiçbir zararı yok.
Ben evde olduğum günlerde öğlen sürüp akşam yıkıyorum (6-7 saat)
Geceden sürüp o şekilde uyuyabilirsiniz.


Gelelim benim gözlemlediğim etkilerine :)
3. kullanımımda saçlarımdaki etkilerini hem ben hemde çevremdeki insanların fark ettiğini söylemek istiyorum size :)
İlk olarak saçlarımdaki etkisini verdiği inanılmaz parlaklık ile gösterdi :)
Zaten hemen 3.kullanışımda gözle görülür bir uzama beklemiyordum ancak o etkisini de çok geçmeden gördüğümü söylebilirim :)
Ürünü her kullanışımda saçlarımın daha yumuşak ve daha parlak göründüğünü adeta gözlerimle görebiliyordum :)
Bu durumda düzenli kullanmanın çok büyük etkisinin olduğunu söyleyebilirim :)
Yaklaşık 3 hafta içinde saçlarımın uzadığını hem diplerimden hemde boyunu düzenli olarak takip ettiğimden fark ettim.
Şuan kullanmaya başlayalı 1,5 ayı geçiyor ve yaklaşık 2 parmak uzadığını gözlemledim.
Belki mucize bir uzama değil ancak benim saçlarım,yaptığım işlemlerden dolayı yıpranmış ve küsmüş bir yapıya sahip olduğu için bu kadar uzama benim için çok çok güzel :)
Ben düzenli olarak kullanmaya devam edeceğim,saçlarımın fotoğraflarını instagram hesabımda ara sıra paylaşıyorum,ne kadar uzadığını ve görünümün giderek nasıl daha sağlıklı olduğunu görmek için benim buradan takip edebilirsiniz :)

Yıpranmış,uzamayan,cansız ve sağlıksız saçlara sahipseniz bir şans vermenizi tavsiye ederim :)
Buraya Tıklayarak ürün hakkında daha fazla bilgi alacağınız ve sipariş verebileceğiniz siteye ulaşabilirsiniz :)
Umarım faydalı bir yazı olmuştur,okuduğunuz için teşekkür ederim :)
HOŞÇAKALIN 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder