4 Nisan 2016 Pazartesi

Bitenler - Şubat,Mart 2016

Herkese Merhaba ! 



Uzun zamandır aklımda olan yazıları malesef yoğunluktan dolayı bir türlü buraya yazamıyorum,bir boşluk bulmuşken artık bu yazıyı yazmanın zamanıdır dedim kendime :)
Şubat ayında bitenleri yazamamıştım hazır Mart ayını da geride bırakmışken ikisini birden yazmak istedim :)
Başlıyorum öyleyse..



Match Cosmetic 
Nem maskesi

Bu ürünü İzmir-Alsancak'taki Match kozmetik'ten bulabilirsiniz.
Bize #guzellikaskina etkinliğinde denememiz için gönderilmişti.
Cilde yoğun nem vermeyi vaad ediyor.
Kalıp maske formunda yüzünüze yerleştirip 10 dakika bekletmeniz gerekiyor.
Sonrasında cildimin gerçekten çok güzel nemlendiğini gözle görülür bir şekilde hissettiğimi söyleyebilirim. 
Tek kullanımlık bir maske olduğundan uzun vadede etkilerini malesef bilemiyorum,
Ancak yolumun düştüğü bir zaman birkaç tane daha alıp uzun vadede etkilerini de görmeyi planlıyorum :)


Rituel de Beaute 
Siyah Noktalar için Burun Bantları


Bu ürünü birçok kişinin kullanıp memnun kaldığını görünce bende denemek istedim ve iyiki de alıp denemişim.
Fiyatına göre çok çok başarılı.
Uygulayacağınız bölgeyi bandı yapıştırmadan ıslatmanız gerekiyor,yoksa bant yapışmıyor.
10-15 dakika bekletip çıkardığınızda ise sonuç harika!
İçeriğinde Aloe Vera özleri barındırıyor.
Üstelik bu marka hayvanlar üzerinde test yapmıyormuş :)
Bu ürünü Bim Marketlerinde 4,75 TL gibi bir fiyata bulabilirsiniz.
Kesinlikle almaya devam edeceğim bir ürün :)


Benri Makyaj Temizleme Pamukları


Artık bahsetmeme gerek var mı bilmiyorum :)
Her bitenler yazımda mutlaka karşınızda görürsünüz,çok çok çok memnunum :) 
Gratis'te bulabilirsiniz :)


Rituel de Beaute 
Özel Günler İçin Isıtıcı Bant

Bu ürün bize yine #guzellikaskina etkinliğinde verilmişti :)
Özel günlerinde çok fazla ağrısı olanların deneyebileceği güzel bir ürün diye düşünüyorum. 
Sanıyorum ki eczanelerde satılıyor :)



Uriage Makyaj Temizleme Suyu



Bu ürünü yabancı Bloggerlarda görüp,indirimde görünce denemek için almıştım,
makyajı güzel temizliyor ancak rimelimi çıkarmada biraz zorlandığımı söylemek istiyorum,
ayrıntılı bir şekilde anlattığım yazımı okumak isterseniz buraya tıklayın :)




Therasilk Şampuan ve Saç Kremi

Bu ürünleri de yine uzun uzun anlattığım yazım mevcut :)
Okumak isterseniz buraya tıklayın :)

Okuduğunuz için teşekkürler,bir başka yazımda görüşmek üzereeee.. ! :)

1 yorum:

  1. the silk şmpuan ve saç kremini yeni kullanmaya başladım bakalım nasılmış :) gelsin şimdi yeniler

    YanıtlaSil